"International Solidarity Project Meet-Up" este o întâlnire internațională pentru membrii echipelor de implementare a proiectelor de solidaritate din cadrul programului Corpul European de Solidaritate ESC.
Întâlnirea este pentru tine...
Dacă ești un tânăr care implementează/ a implementat un proiect de solidaritate,
Dacă dorești să afli ce au făcut alte echipe de tineri în timpul desfășurării proiectului
Dacă te gândești la proiectul tău ca la începutul unui drum care te va conduce spre noi aventuri europene,
și, în cele din urmă, dacă vrei să cunoști alte persoane care au același scop ca și tine: să fie active în comunitatea lor și să aibă un impact.
Informații detaliate cu privire la curs (scop, obiective, profilul participantului) se găsesc aici: http://trainings.salto-youth.net/11839
Înscrierea se face online prin completarea formularului de candidatură (este necesară în prealabil înregistrarea pe site-ul SALTO-Youth), respectiv AICI.
Profilul candidatului:
- reprezintă o organizaţie/instituţie care lucrează direct cu tineri: tânăr, lucrător de tineret, lider în organizații de tineret, formator, mentor, etc cu experiență în proiecte de solidaritate din cadrul ESC;
- este interesat să dezvolte viitoare proiecte internaționale ESC/Erasmus+ în domeniul tineretului, fiind obligatorie depunearea unui proiect la unul din termenele limită din 2024/2025;
- are cunoştinţe avansate de limba engleză (scris, vorbit);
- are vârsta minimă de 18 ani.
Criterii de eligibilitate și selecţie:
- prioritate în selecție vor avea participanții care nu au mai beneficiat de finanțare TCA/NET în perioada decembrie 2023- prezent;
- la momentul desfășurării evenimentului, participantul NU beneficiază de alt tip de finanțare Erasmus+ de tip: nu este voluntar ESC sau student cu bursă Erasmus;
- capacitate de multiplicare, formare şi informare;
- experienţa în lucrul cu tinerii;
- motivaţie şi asteptări profesionale și personale;
- distribuţie geografică;
- abilităţi lingvistice.
Data limită pentru înscrierea online este: 4 februarie 2024.
Ce trebuie știut:
a. Numărul maxim de participanți din România: 3
b. Preselecția națională se realizează de către ANPCDEFP.
c. Selecția finală la nivel european se realizează de către Agenția Națională din Republica Cehă.
Alte informații:
1. Costurile de participare vor fi distribuite după cum urmează: costurile de transport vor fi acoperite de către ANPCDEFP pe bază de contract (grantul maxim acordat este de 500 de euro), iar cele legate de subzistență (cazare și masă) de către organizatori.
2. Candidații selectați trebuie să-și avanseze sumele necesare acoperirii costurilor de transport până la locul de desfășurare a cursului, utilizând cel mai ieftin mijloc de transport: bilet de avion (clasă economic, low-cost), bilet de tren (clasa a II-a), autocar etc. Aceste costuri vor fi rambursate de ANPCDEFP în proporție de 95%.
3. Un procent de 5% din costurile de transport va fi perceput ca fiind cofinanţarea participantului la curs (și el va fi reținut din cheltuielile de transport, la decont).
4. Agenția Națională din Republica Cehă va asigura costurile privind cazarea, masa participanților și costurile aferente programului de activități.